Všeobecné obchodné podmienky a reklamačný poriadok

 

1             Základné pojmy

 

1.1          Prevádzkovateľom sa rozumie spoločnosť: 

 

GOURMMETS Napkin s.r.o.
Blatnická 3
831 02
IČO: 46 528 652
DIČ: 2023442025
IČ DPH: SK2023442025
email:  Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript.

 

1.2          Zákazníkom sa rozumie registrovaný užívateľ spoločnosti GOURMMETS Napkin s.r.o., ktorý má na základe registrácie možnosť objednať produkty na stránke Prevádzkovateľa.

 

1.3          Príjemcom sa rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorej je podľa objednávky Zákazníka zásielka určená.

 

1.4          Miestom určenia sa rozumie miesto určené Zákazníkom, na ktoré je Prevádzkovateľ povinný zabezpečiť doručenie zásielky.

 

1.5          Zásielkou sa rozumie tovar, ktorý je súčasťou aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa na stránke www.napkin.sk

 

1.6          Zasielateľskou spoločnosťou sa rozumie zmluvný partner Prevádzkovateľa, ktorý realizuje doručenie Zásielok.

 

2             Objednávka:

 

2.1          Zákazník má možnosť výberu konkrétneho tovaru. K tomuto kroku je potrebná registrácia na stránke Prevádzkovateľa. Po ukončení objednávky svoju voľbu potvrdí a uskutoční platbu bankovým prevodom, prípadne platbu realizuje v hotovosti pri osobnom prebratí, alebo na dobierku pri prevzatí dobierky od kuriérskej služby.

 

2.2          Po odoslaní objednávky bude objednávka spracovaná a na e-mail zákazníka bude doručené potvrdenie o jej prijatí prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu budú zákazníkovi v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom objednávky. Zákazníkovi bude po spracovaní objednávky e-mailom zaslaná pro-forma elektronická faktúra a po jej úhrade, pri doručení zásielky, bude zákazníkovi následne doručená riadna faktúra. V prípade, že si zákazník zvolí formu úhrady dobierkou, pri doručení zásielky bude zákazníkovi doručená riadna faktúra.

 

3             Zrušenie objednávky

 

3.1          Objednávku je možné zrušiť maximálne do 24 hodín pred odoslaním objednávky Príjemcovi. Zákazník tak môže urobiť mailom na  Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript.  . V prípade, že Zákazník zruší objednávku v lehote kratšej ako 24 hodín pred dodaním Zásielky, Prevádzkovateľ si účtuje storno poplatok vo výške 100% uhradenej sumy. Ak Zákazník zruší objednávku včas (t. z. 2 pracovné dni pred dátumom dourčenia), Prevádzkovateľ uhradí Zákazníkovi zaplatenú čiastku bankovým prevodom späť v plnej výške zníženej o spracovateľský poplatok vo výške 2 €.

 

3.2          Prevádzkovateľ má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar príjemcovi v požadovanej lehote alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení.

 

3.3          V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri stornovaní objednávky finančné prostriedky vrátené zákazníkovi v lehote 15 dní bankovým prevodom na ním určený účet, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodne inak. Pri platbe platobnými kartami budú peniaze vrátené v súlade s podmienkami zmluvy o akceptácii platobných kariet medzi prevádzkovateľom a príslušnou bankou.

 

4             Platba

 

4.1          Všetky ceny tovarov, služieb a všetky ostatné poplatky sú uvádzané s DPH. Cenové akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

 

4.2          Za objednanú Zásielku môže Zákazník platiť nasledovne:

 

•             Bankovým prevodom (Prevádzkovateľovi musí byť poskytnutá elektronická/faxová kópia dokladu o zaplatení)

 

•             Dobierkou (Zásielka bude zaplatená kuriérovi pri prevzatí. Pri prevzatí môže Zákazník platiť kuriérovi kartou i cez POS terminál)

 

5             Dodacie podmienky

 

5.1          Preprava sa uskutoční v zmysle zasielateľských a prepravných podmienok Zasielateľskej spoločnosti. Poplatky za doručenie a balenie sú zahrnuté v cene doručenia, ktorá sa automaticky pripočítava k cene objednávky. Cena vygenerovaná stránkou www.napkin.sk po vystavení objednávky je už konečná vrátane vedľajších nákladov. Objednávateľ už neplatí nijaké ďalšie poplatky.

 

5.2          Prevádzkovateľ bude o odoslaní objednávky informovať Zákazníka prostredníctvom e-mailu. Cena doručenia je stanovená na 6,95€ s DPH pre balík do hmotnosti 5kg formou kuriérskej služby pre celé územie Slovenskej republiky. Dodanie tovaru je možné aj formou dobierky prostredníctvom kuriérskej služby. Pre dodanie tovaru prostredníctvom dobierky a platby zákazníka v hotovosti, si prevádzkovateľ účtuje dodatočný poplatok vo výške 1,44€ s DPH (do výšky 680€ s DPH dobierkovej čiastky), alebo 3,48€ s DPH (nad 680€ s DPH dobierkovej čiastky). Pre dodanie tovaru prostredníctvom dobierky a platba zákazníka je realizovaná platobnou kartou prostredníctvom POS terminálu kuriérskej služby , si prevádzkovateľ účtuje dodatočný bankový transakčný poplatok vo výške 0,9% z dobierkovej čiastky . Pre všetky objednávky nad 195,95€ s DPH je doručenie zdarma, okrem bankového transakčného poplatku a príslušného poplatku za dobierku.

 

5.3          V prípade, že Príjemca odmietne prevziať zásielku od nášho kuriéra Prevádzkovateľ za túto skutočnosť neručí a zásielku eviduje ako vybavenú. Ak Zákazník pri vystavení objednávky udá fiktívnu alebo neúplnú adresu, príp. nesprávny tel. kontakt na príjemcu a doručenie nie je možné realizovať, Prevádzkovateľ rovnako za túto skutočnosť nezodpovedá a zásielka je rovnako evidovaná ako vybavená.

 

5.4          V zmieňovaných prípadoch nevzniká nárok na reklamačné konanie pre objednávateľa, pretože servis, ku ktorému sa firma zaviazala aj skutočne poskytla a objednávku sa snažila doručiť.

 

6             Záväzky strán

 

6.1          Prevádzkovateľ sa zaväzuje:

 

•             dodať správny druh Zásielky na základe objednávky Zákazníka v určenej cene na zadanú adresu

 

•             v prípade, že nie je možné Zásielku doručiť je Prevádzkovateľ povinný informovať Zákazníka a dohodnúť ďalší postup,

 

•             zabezpečiť vyhotovenie a doručenie objednávky riadne a s náležitou odbornou starostlivosťou,

 

•             všestranne chrániť záujmy Zákazníka a zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie pri realizácii objednávky,

 

•             všestranne chrániť záujmy Zákazníka a zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvie pri realizácii objednávky,

 

•             zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch registrovaných užívateľov,

 

•             neposkytovať osobné údaje užívateľov tretím osobám ani ich komerčné využitie.

 

6.2          Zákazník sa zaväzuje:

 

•             objednať tovar stanoveným spôsobom na stránke Prevádzkovateľa,

 

•             vyznačiť v objednávke kompletnú adresu Miesta určenia, prípadne inej špecifikácie Miesta určenia,

 

•             v objednávke uviesť svoje meno, adresu, telefónne číslo, pokiaľ mu nebolo pridelené zákaznícke číslo alebo kód,

 

•             súhlasiť s evidovaním nedoručiteľnej Zásielky (ak Príjemca odmietne Zásielku prevziať, alebo je z iných dôvodov nedoručiteľná - nepresná alebo neexistujúca adresa, neprítomnosť Príjemcu ani žiadnej inej osoby, ktorá by Zásielku mohla prijať a podobne, pokiaľ nie je Zákazníkom uvedené, aby bola Zásielka doručená výlučne do rúk Príjemcu) ako vybavenej.

 

7             Záruka

 

                Na Tovar poskytuje Prevádzkovateľ 24 mesačnú záruku odo dňa doručenia Zásielky. Ak nastane situácia, že doručený tovar bol poškodený, kontaktujte, prosím, zákaznícky servis Prevádzkovateľa.

 

Záručné podmienky na ostatný tovar sa riadia ustanoveniami občianskeho zákonníka č 40/1964 Zb. v platnom znení. Záručná doba je 24 mesiacov pokiaľ nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnou manipuláciou, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku.

 

7.1          Reklamácie:

 

Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 10 dní odo dňa doručenia Zásielky Príjemcovi. Ak ide o zodpovednosť za škodu pri strate Zásielky, je potrebné uplatniť reklamáciu do 10 dní odo dňa, kedy mala byť Zásielka doručená. Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presné vyčíslenie požadovanej škody v zhode s cenou objednaného produktu a musí byť doručená Prevádzkovateľovi v určenej lehote.

 

7.2          Reklamácie sú vybavované:

 

•             telefonicky v pracovných dňoch od 14:00 do 17:00 na čísle 0903 782 874,

 

•             e-mailom na  Táto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript.

 

•             poštou na adrese GOURMMETS Napkin, s.r.o., Blatnická 3, 831 02 Bratislava 3

 

V prípade, že je Prevádzkovateľ za reklamáciu zodpovedný, vyrieši ju promptne k Vašej spokojnosti. Ak Zákazník neuplatní svoje nároky v dobe a spôsobom podľa predchádzajúcich podmienok, platí, že Zásielka bola doručená riadne a včas. Zákazník zodpovedá Prevádzkovateľovi za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení, resp., že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom registračnom formulári.

 

7.3          Pri reklamácii tovaru zašle zákazník zakúpený tovar na adresu sídla Prevádzkovateľa. Je vhodné takto zasielaný tovar poistiť. Tovar zaslaný na dobierku Prevádzkovateľ nepreberá. Prevádzkovateľ rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní, odôvodnených prípadoch najmä ak je potrebné odborné posúdenie vady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má zákazník právo na výmenu za nový výrobok alebo odstúpenie od zmluvy. O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou reklamačný protokol.

 

8             Odstúpenie od zmluvy

 

8.1          Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez udania dôvodu v súlade s ust. § 12 ods. 1 zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie objednávateľ. Zákazník je povinný oznámiť vrátenie tovaru prevádzkovateľovi vopred e-mailom, resp. telefonicky, s uvedením čísla faktúry na ktoré bol tovar zakúpený. Finančné prostriedky budú kupujúcemu vrátené do 15 dní bankovým prevodom na ním určený účet, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodnú inak. Pri platbe platobnými kartami budú peniaze vrátené v súlade s podmienkami zmluvy o akceptácii platobných kariet medzi prevádzkovateľom a príslušnou bankou.

 

8.2          V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

 

•             poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,

 

•             predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

 

8.3          V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú parfumy, ale aj potraviny, nápoje a ostatné výrobky z obsahu darčekových balení klasifikované ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť a preto môže byť tento druh tovaru vrátený len v pôvodnom neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý.

 

9             Ochrana osobných údajov

 

9.1          Prevádzkovateľ a zákazník sa dohodli, že zákazník v prípade, že je fyzickou osobou oznámi prevádzkovateľovi svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu. V prípade, že je zákazník právnickou osobou alebo živnostníkom oznámi svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

 

9.2          Zákazník vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ustanovení zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby prevádzkovateľ spracoval a uchovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Zákazník udeľuje prevádzkovateľovi tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže zákazník odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu zákazníka prevádzkovateľovi a údaje budú následne vymazané.

 

9.3          Zákazník si môže kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať a zmeniť po prihlásení sa na stránke www.neznepohladenie.sk v časti "Moje konto".

 

9.4          Prevádzkovateľ internetových stránok www.napkin.sk, sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených prevádzkovateľom. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.

 

10           Záverečné ustanovenia

 

                Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkmi sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito Obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka.

 

Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú platnosť dňa 01. februára 2012.